tråkigt igen

Jaha, nu har jag såhär tråkigt igen.. (fast det blir inget cepeinlägg den här gången) Slutade tio över två idag. Sen drog vi till stan, det gamla vanliga och fika. Lite besviken på mig själv att jag inte tog med träningskläder. Men hade jumpa idag och den brukar va jobbigare än vad den va idag. Vi spelade mest innebandy och då hinner jag ju aldrig med. Men antar att jag tränade ögonen, för jag typ såg lite suddigt för jag hade konsentrerat mig så mycket på att följa bollen. Det går ju så j*vla fort!! Hinner ju inte hitta bollen innan den försvinner igen! Så stog mest bara där och följde bollen med ögonen. Sen om jag väl får bollen får jag panik och slår iväg den. Alla kommer ju bara springandes mot en och kommer ju ta den iallafall.. Så ska väl försöka träna lite imorn istället:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0