quotes

Det här är mina absolut favvoritcitat! Den som är överst är bara en liten del av en lång, men tyckte det lät bra för sig själv.

Be yourself-everyone else is taken, äntligen har jag hittat det citatet jag verkligen vill tatuera in. Har hittat många jättebra, men de har varit lite för långa och när jag funderat ett tag så ångrar jag mig. Men det där va så sjukt bra, när jag lästa det första gången så känner jag nu att min reaktion när jag läste det betyder att det är den som är rätt. Det är ett sånt där jag letat efter.


men kommer väl förmodligen inte få göra den förens jag är 18 för mamma och pappa.. men just nu känner jag att jag nästan gör vad som helst för att få göra den.. Har velat ha text på ryggen, under nacken hur länge som helst. Nu när jag hittat det citat jag verkligen vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0