inte hänt mycket

Ne, som rubriken säger har det inte hänt mycket här.. Skyndade med efter skolan idag för att rida. Sen var egentligen planen att åka in till stan för att träna, men jag orka verkligen inte. Det var så konstigt. För jag ville jättegärna träna och så hade jag tänkt att sola (<3!!!!) lite, men jag orkade verkligen inte! För vi ska ta gruppfoton imorn också. För vi tog klassfoto och så igår och så fick man ta gruppfoto imorn för de som vill. Och det ska vi göra. Så tänkte att det kanske kunde va lite finare om jag va lite brunare. Men som sagt så orkade jag verkligen inte packa väska, tanka moppen och sen åka in dit och sen hem igen. Så ne, träna ska jag göra imorn så kanske solar då elr nått.

Ridningen var iallafall lika rolig idag som igår. Ville inte sluta! Ibland kan det va bra att ha nån veckas uppehåll för då inser man hur kul man tycker det är! :)





Det är helt sjukt vad jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0