electropop

Heej jag heter Amanda och jag är beroende av wordfeud! Fast antar nog att det inte bara är jag. Nästan vart jag än kollar hör man "yes!! jag kom på ett ord!!" hahah! Fast det måste ju ändå va bra för man blir smartare. Idag åkte jag iallafall hem efter skolan för att ta en liten ridtur i skogen. Roligt! För nu var det sjukt länge sedan jag fick rida där. Så nu ska jag bara slappa resten av kvällen!!

Snart är det dags för idol, då ska vi hålla alla tummar vi har för att Leo ska gå vidare!! Annars är det ju ingen ide att kolla. Det känns så konstigt att se någon på teve som man ser typ varje dag i skolan... Men hoppas på att jag inte gör det länge till, för han ska komma till fredagsfinalerna!



min bebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0