det som gjorde min plånbok något lättare

Här är grejerna jag köpte. Det är inte lätt att ta med min skitkamera för den bara dör hela tiden! Så dom här får duga:)

En mobilväska som jag letat efter i vet inte hur länge. Stog i kön på monki för att köpa kläderna så såg jag den och var bara tvungen att ha den oavsett pris typ! men tror den kosta 180. Och bältet köpte jag på bikbok, har även velat ha ett sånt ett tag men aldrig orkat köpa för det känns så dyrt för ett litet bälte.. men det va 30% rea på hela äffären, så då kosta det bara 60 kr! happy!



topp från bikbok, 259 kr.




stjorta också bikbok, 299 kr. Färgen på den här bilden stämmer inte så bra, den andra är typ exakt som i verkligheten.




en till stjorta fast från cubus, 299 kr.




topp från monki 250 kr, färgen stämmer bättre på andra bilden.




T-shirt också från monki, 100 kr.




och sist en tröja från monki också, 350 kr.



Kommentarer
Postat av: Annie Pettersson

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

2011-09-25 @ 22:58:22
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va snygg du är :)

2011-09-26 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0