min helg

Okej, nu har jag inte bloggat sen i fredags tror jag, men inte haft så mycket tid och då när jag väl har haft tid har jag inte orkat, men nu så! I lördags vakna jag och slappa ett tag, sen åkte pappa och jag till stan en snabbis, jag köpte ett lager trosor till och pappa köpte ett par jumpaskor och strumpor till mig, tack snälla pappa! Sen senare på dagen åkte jag till Sandra för vi skulle kolla på när hennes kille och så var det några i min klass spelade fotbollsmatch. Sen var jag så hungrig så vi åkte till valencia och käka pizza, elr jag gjorde. Sen hem till Sandra igen, kolla på film och myste. Sen kom Sandras kille också, som för övrigt gav mig ett blåmärke på armen från en muskeldödare.. hahah men biffar känner ingen smärta så, ingen fara asso! Hade tänkt att åka hpå kvällen men det va så kallt så sov över där också.

Sen på söndagen kom jag hem vid halv tolv från Sandra, hon skulle åka till Linköping så det vart tidigt hem. Käka lite frukost och chilla. Minns inte riktigt vad jag gjorde igår egentligen. Red iallafall en lång tur i skogen och hoppades på att Fiona kunde galoppera av sig lite men ne, en lång runda hjälpte inte.. Hon är för galen min knasiga häst! Gjorde nog inte så mycket mer.

Idag var det skola. Sluta 3, drog till stan för att visa mamma en sak sen till gymmet för ett pass. Var väldigt seg, men det är ju bättre än inget! Så nu när Sandra sk börja där blir det nog lite lättare. Jag kan bli lite lat när jag kör själv, fast inte jämt som tur är. Det är därför jag älskar att vara med på olika pass för då kommer man verkligen inte undan!!

Men ja, det var nog allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0