lite kul sisodär

FAKTA

Smeknamn: Manda eller mandis, men man säger oftast Amanda
Födelsedag: 12 januari
Bor: på landet
Arbete: skoolan här asso



FAVORIT…

Färg:
svart, vit och blå
Plats: Sängen, där kompisarna befinner sig
Drog: chokladboll från lilla hem, pastatallrik från hugos
Fordon: moppe, cykel, ben
Film: Super hero movie!! 
Djur: häst och två katter
Affär: bikbok, cubus, monki
Serie: Family guy, one tree hill
Café: lilla hem
Skor: alla skor som är snygga och sköna



BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja allt för ofta..
Gnälla: ibland, men så sällan som möjligt!
Skrika: om jag är glad isåfall
Sova: jaa och jag gillar det!
Drömma mardrömmar: inte så jätteofta faktiskt *ta i trä*
Drömma sexdrömmar: haha, ne inte vad jag märkt
Försöka vara annorlunda: Nej verkligen inte!
Klä dig i svart: Ja, jag har väl några plagg i svart.
Ha sex: nepp.
Hata folk: nee, eller okej, det finns en jag hatar, fast hatar är ett starkt ord, jag ogillar h*n väldigt mycket!
Lita på folk: klart jag gör!



NÄR…

Åt du senast:
käka vid 4 nångång tror jag.
Läste du en bok senast: skolan i våras nångång kanske
Var du på konsert senast: friends på skansen i våras om det räknas?
Köpte du något senast: shoppade i lingköping senast
Svor du senast: för två meningar sedan kanske? typ hela tiden..
Sjöng du senast: sjunger med låtarna nu, ingen hör hoppas jag..
Klagade du senast: vet inte.
Är det sommar: ne tyvär..



VEM…

Saknar du:
min syster som är i skåne (kom hem nångång cepe!!)
Rörde dig sist: minns inte
Kysste dig sist: bra fråga
Gjorde dig riktigt glad senast: alla andra som är glada gör mig glad!
Fick du sms från senast: Malin



HAR DU…

För många vänner:
Man kan inte ha för många vänner.
Tvångstankar: Ah, ibland för många..
Någon annan psykisk sjukdom: mådde dåligt förra året, men nu är jag glad och allmänt galen!
Färgat håret: färgat underhåret när jag var liten och gjorde några bruna slingor i vintras.
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Japp!
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort!
Bra självförtroende: ja, men ibland kan jag bara känna mig så sjukt ful, men jag bryr mig ändå inte om andra tycker det, konstigt jag vet..
Haft sex: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepp.
Varit kär: nej
Blivit kär i någon på nätet: kändis?
Dumpat någon: nej
Blivit dumpad: nej
Velat vara otrogen: Nej och kommer aldrig vilja va!



HUR….

Går du:
på utsidan av fötterna
Fördriver du tiden: är med kompisar, gymmar och rider.
Mycket pengar har du: det räcker
Tjänar du pengar: ne, får pengar av mamma.
Ofta diskar du: hehe, det behöver vi inte gå in på
Ofta städar du: nån gång i månaden kanske jag damsuger mitt rum?
Ofta träffar du din familj: Bor hemma, så varje dag
Mycket äter du: tillräckligt!


ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: tror det, om det är det jag tror det är?
Arrogant: vet inte riktigt vad det är..
Osäker: ah ibland
Blyg: Ibland
Smart: assmart! är ju samhällare!!
Sentimental: ingen aning om vad det är!
Pratglad: ah väldigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0