härlig dag!

Riktitg bra dag detta! Vakna rätt sent, sen åkte jag med en i stallet med sina två quarterhästar med mamma och Annie också. Det va bland de första gångerna dom hade en ryttare på ryggen här. Men de är inte ridna jättemycket innan, eller iallafall inte den ena. Men sen var det Annies och min tur att rida ut en sväng i skogen. Riktigt mysigt! Sen skynda in för att byta om till ett underbart boxningspass med Sandra. Det var ett tag sen nu men jag hade nästan glömt hur sjukt roligt det är! Blir jättetaggad och ger verkligen allt jag har! Så nu skakar händerna fortfarande, så som det ska va! Imorn blir det också en fullspäckad dag! Men skriver mer om det imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0