Vill ha februari!

Pratade lite med Felicia idag i skolan om Göteborg horse show om alla saker vi vill köpa. Är så himla sugen på att åka dit nuuu!!!

Lite grejer som jag ska kolla efter än så länge:

*Ridbyxor, funderar mellan animo, pikeur och whitaker
*Shabrak är en klassiker
*Benskydd, ska kolla om jag hittar de nya eskadron till ett bra pris
*Ridstrumpor, alla mina är typ för korta eller massa hål vid tårna
*Tröjer, utan luva helst
*T-shirtar och pikéer
*En tunn eller en tjock väst, har inte bestämmt mig än
*Fleecetäcke, kanske lägger lite extrapengar på det till ett lite finare
*Platt nosgrimma
*Swarovskipannband, orange om det finns, annars guld tror jag
*Benlindor
*Ridhandskar

Det har jag kommit på än så länge, det tillkommer alltid något som man inte tänkt sig och så kanske jag kommer på något mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0