never pay for something you can get for free

Körde ett riktigt hårt pass på gymmet efter skolan idag! Pressade mig sjukt hårt på crosstrainern! För Hade inte ätit någon mat i skolan, bara mackor för det var någon konstig soppa och mackorna är så goda så man tar hellre dom. Så jag hade inte så värst mycket energi så det vart att pressa kroppen riktigt hårt för att klara en halvtimme. Kör ganska intensivt då för annars skulle det inte ge mycket.. Sen blanda jag styrketräningen så jag inte vart för trött någonstans eftersom jag skulle rida på banan sen.

Som sagt vart det ett pass på ridbanan hemma. Ibland gillar jag växthuseffekten bara för det inte är någon snö så man kan rida hemma. Men det gick rätt bra. Hon var väldigt mjuk och följsam. Tränade som vanligt på galoppen att hon ska kunna korta sig vilket gick riktigt bra! Det kändes som hon verkligen försökte men vart trött i slutet. För hon har ju inte extriören med sig när det gäller kort galopp. Så hon är riktigt duktig tycker jag!

Bild från i sommras när vi träna på en hoppövning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0