lite skillnad

Idag har mamma och jag delat på Tara på banan. Mamma tog henne i traven och jag galoppen och så hoppa jag en övning med henne som jag hoppade med Fiona i fredags på kursen. Hon var fin i galoppen och trava ju lite självklart innan jag galoppera, men gjorde inget särskilt. Sen när jag skulle hoppa var jag jättenyfiken hur hon skulle kännas. Men det kändes riktigt bra och det var sjukt stor skillnad på henne och Fiona. Tara var mer lugn och vänta och måste ha mer ben medans Fiona springer på och är inte lika bra på att vänta. Men jag måste ju ha ben även på henne, men inte lika mycket. Tara tyckte det var väldigt roligt att hoppa och tagga mer för varje gång jag vände upp. Så det var kul!




och så lite bilder när mamma red fram




Kommentarer
Postat av: PATRICIA

snygg häst ;)

2011-11-13 @ 21:33:56
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0