Kan inte längta mer just nu

Idag är det exakt en månad till julafton!!<3 Åhh det är så mysigt! Kan inte fatta att det gått så fort. Känns inte som det var länge sedan det var jualfton, nyårsafton eller min födelsedag. Sjukt, är snart inte 16 längre.. Åren går verkligen fort, i alla fall nu mot sluten så fattar man inte vart året tagit vägen.. Bara ett åt till så är jag 18, det året kommer nog bli det roligaste året i hela mitt liv! Men gillar inte att tiden går fort heller. Vill inte bli vuxen. Vill va barn och bo hemma med familjen. Vill inte ha så mycket ansvar på mig. Gillar skolan med alla kompisar även fast jag hatar läxor och prov. Efter detta är år det bara två år kvar i skolan.. När man var yngre längta man tills skolan var slut, men när det är nära till slutet så vill man inte att det ska ta slut.

älskar min klass mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0