allt faller på plats

Tänkte berätta lite kort om hoppträningen igår. Det gick riktigt bra faktiskt! Framridningen kändes väldigt konstig nu när jag är van vid att den styrd av tränaren. Det är mycket lättare att få ut någonting av uppvärmningen märkte jag när jag jämförde lite. För när man rider fram själv så är det hästar överallt så man kan inte göra de övningarna man vill ordentligt. Men det gick. Sen till hoppningen. Den gick kanon! Kurserna för Anna har verkligen gett resultat, på endast tre gånger! Distanserna sitter, avståndsbedömningen sitter. Ah, allt kändes jättebra. Jag rider mycket bättre. Det var en gång en anridning inte vart så bra. Hon hade en himla fart, så fick jag inte stopp på henne ordentligt så vi kom lite stort. Men annars satt alla perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0