tröttast

trött, tröttare, tröttast! Känner mig inte bara lite seg nu asså. En stund efter jag vakna imorse så gick vi ut till stallet för att slänga gammalt hö så den nya kan få plats iår. Och balarna är ju så sjukt tunga! Iallafall vissa av dom. Så då vart jag ju skapligt mör i armarna och ryggen. Sen direkt efter skulle jag ut och rida i skogen. Det var mysigt men var sjukt trött. Sen när jag gick in så var det bara att börja med skolgrejerna. Så nu har jag läst ungefär 70 sidor och nu orkar jag inte mer! Läser mer imorn. Den ska vara färdigläst och skivit en redovisning tills på fredag. Det hinner jag. Det är bara halva boken kvar. Ska förmodligen åka till Linköping imorn så jag kan läsa då på vägen dit och hem. Usch är så sjukt trött på skolan nu asså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Ja :D

Jag skulle kunna stå hur länge som helst vid fölet för det är så sött :P



Färgstarka schabrak är riktigt snyggt, tror också att det är mina favoriter :)

2011-05-07 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0