skolan går först

Nu kan jag äntligen slappa. Efter skolan va jag lite på stan. Sen skulle jag hem för att träffa moster och sen rida. Men råkade tyvärr missa henne. Astråkigt, hade sett fram emot det. Men får göra det snart när vi åker ner till göteborg. Red i skogen själv för första gången idag också. Det var inte så stor skillnad på henne så det gick bra. Förväntade mig faktiskt inget annat så hon var duktig.

Hade även tyska muntliga idag som jag varit skitnervös över! Men det gick asbra! När vi väl prata tänkte jag att det gick asdåligt men när det var bara lite kvar och båda satt och tänkte och visste inte vad vi skulle säga sa hon att det gör inget, hon var helt förvånad och att det var jättebra. Mycket mer än G. Vart verkligen asglad! Gjorde hela min dag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0