ehh

Hade matte nationella idag. Svårt att säga hur det gick. Antingen gick det bra eller så gick det dåligt. Tror dåligt för jag är inge vidare på matte. Passar inte riktigt med läraren. Har bara sänkt mig mer och mer i matten sen jag fick henne. Hur mycket hon än förklarar för mig funkar det inte. Jag tror att jag fattar men det gör jag inte. Så jag har börjat fråga kompisarna lite istället. Så nu är det inte många prov kvar. Det är bara de värsta. Engelska och tyska muntliga, matte muntliga och svenska muntliga. Snällt av dom att spara alla muntliga till sist, tack så jättemycket..

Även fast jag inte är världsbäst på allt ska nog jag också kunna klara mig här i livet. Det viktigaste är att jag försöker och är glad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Okej vad roligt då!

Jag kan tyvärr inte åka till NYRK för vi har inte hunnit fixa licens så jag inte hann att anmäla. Dessutom har vi vårt projektarbete den 15e :P

Ja det är fett intressant. Den ingår egentligen inte i min linje men jag är glad att jag valde det! :D

2011-05-05 @ 22:38:47
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0