student+festligheter

Uppdaterade inget igår för kände att jag inte hann det. I sånna fall hade det bara blivit ett onödigt inlägg. Syster tog iallafall studenten igår. Så himla kul och är asglad för hennes skull men stipendiet och betygen hon fick! Länktar så sjukt mycket tills jag tar studenten! Men min tur kommer snart. Sen när vi kom hem kom farmor, farfar, mormor och morfar hit och åt litet osv. Sen på kvällen drog jag på en klassfest. Eller det va inte min klass men ibland känns det som att jag går i den klassen istället. Men kul hade vi asså!













Kommentarer
Postat av: patricia

själv har man 4 år kvar.. suck

2011-06-16 @ 08:37:55
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0