latmask

Usch, känner mig jättelat för tillfället. Känns som jag inte gör nånting förutom att sitta framför teven och datorn. Men vädret förstör allting! Man kan ju inte göra mycket mer än att va inne.. Jag får ingen lust att åka och träna heller, kul och åka så är man dyngsur när man är framme.. Men imorn ska jag träna oavsett om det regnar eller inte, och jag ska cykla in till stan! Och som belöning på det kan jag kanske låta mig själv sola lite. Skulle va mys! Har inte vart så jätteduktig på att träna nu även om det inte regnar. Men jag vill passa på att va med kompisar innan jag börjar jobba. Det är inte långt kvar nu. Känner inte riktigt för att jobba men sjukt gött att få pengar och göra nånting om dagarna. Ibland känner jag att jag hellre går i skolan en sån dag än att va hemma och lata sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0