hi everybody

Sitter med syrrans dator i skåne just nu. Mysigt äre, men lite förlite skog asså. Hade det asbra på ullared, hitta asmycket. Men vi var faktiskt väldigt besvikna på hästsortimentet. På klädavdelningen var det typ bara jackor och västar och en del av jackorna hade de förra året också. Och schabraken var det jättedåligt om. De brukar ju ha rätt så fina men asså det fanns inget som man liksom "shit vad fint". Alla hade så konstig form. Det stog att det va allorund men de var som stora dressyrschabrak. Men vi hitta två som va vettiga. Det vart ca. 1900 kr sammanlagt jag handla för. Trodde det skulle bli mer så det var riktigt skönt! Så fick med mig en del fina saker hem. Lägger in vad jag köpte när jag är hemma.


en gullig fårbild som syster tagit nångång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0