lite sorgligt..

Lästa nyss i ridsport att Cumano som alltid varit min favvorit har pensionerats. Man har ju inte sett honom så mycket på senaste tiden men han har alltid varit min favvorit sedan jag var jätteliten. Tyckte han var så fin för han hoppa så högt över hindrerna. Men han lever ju fortfarande iallafall.

citat från tidningen:
Vid tävlingarna i Achen nyligen pensionerades Jos Lansink sin hingst Cumano, som blev världsmästare efter en spännande omhoppning i just Achen 2006. Cumano är godkänd av fem avelsförbund.

Finfina häst, kmr sakna dig på tävlingsbanorna!





Kommentarer
Postat av: fo

Fåller med .. Sjukt tråkigt. Likaså Shutterfly oxå gått i pension. Sjukt vackra hästar!

2011-07-21 @ 21:05:07
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: Emma

En riktigt snygg häst!! :D

Jaa vilket kap kände jag! Ska bara komma på hur jag ska lösa ut den ;) Dock fyller jag ju på onsdag så det ska nog gå att lösa ;)

Allt bra? :)

2011-07-21 @ 23:37:53
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0