Fiona då..

Idag tog Annie Fiona på banan. Gick rätt bra om jag lyssna ordentligt. Men de sa också att hon hade skakt av Annie idag. Hahah! och då menar jag verkligen skakat. Hon hade liksom ryckt ner huvudet så hon flög fram och sen skakat på sig som en tok så hon åkte av. Hahah, så himla kul! Det hade jag verkligen velat se!!

Fast ingen i den här familjen kommer slå min snygga avramling för ett par veckor sen. Jag skulle hoppa tre räcken och så hade de lagt upp markbommen på den översta så de skulle hoppa rakt troro jag. Men Fiona hade aldrig sett nått sånt innan så hon ville springa på sidan. Och jag kände det att hon skulle det så var berädd på det. Så jag liksom hoppramla av. För ingen gillar ju att ramla av så då kan man ju lika gärna göra det skonsamt. Så landade på fötterna med en hand i marken som stöd. Assnyggt var det!;D

Fiona då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0