en bland alla andra dagar

Idag har jag inte gjort alls mycket. Jobbat är typ det ända. Hade tänkt att träna med var så sjukt trött och flamsig efter att ha trimmat i tre timmar. Ni vet sådär när man blir så skrattig för man är så trött. Så kände att det skulle inte bli nått bra av det iallafall. Så drog hem direkt och hade ju redan lånat bort Fiona till Annie idag så red inte heller. Men det är lite gött ibland också att bara slappa:)

Allt som behövs för att få en enkel sminking att se ut som en mer välgjord, kajal och läppglans. Har ju färgat ögonfransarna så behöver inte mascara men det blir ju självklart finare då, här är jag utan:)


Imorn hade jag tänkt att införkaffa mig lite nytt och fräsht smink efter jobbet. Ska mest kolla efter det här läppglanset som jag dreglat över ett tag!

L´Oréal Paris Glam Shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0