Den som väntar på nått gott väntar oftast förlänge

Asså herregud vad trött jag är idag! Vart en rätt jobbig dag på jobbet, rensa massa rabbatter i solen aslänge. Så Fiona fick vila idag. Eller det var planerat men kunde ha ridit lite på banan men hade sån huvudvärk också. Imorn är det hoppträning som gäller, känns som aslänge sen nu! Då blir det extra kul!:D

Idag var även mamma och Annie i falsterbo. Lite smått avis dådå. Men hade förlorat nästan 1000 kr om jag hade följt med och det var inte säkert att det ens hade gått at fixa att ta ledigt. Så det känns bättre nu i efterhand att jag stanna hemma. Riktigt bra faktiskt. Eftersom mamma har köpt saker åt mig, jättefina saker!! Men det får ni se när dom kmr hem:D


Kommentarer
Postat av: Michelle

Riktigt härlig bild:D<3

2011-07-08 @ 15:06:08
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0