problem

blö, jag hatar när allt ska krocka!:( Imorn hade jag planerat min dag asbra! Slutar 14.10. Direkt efter drar jag och tränar lite med Vendela. Sen hem och ta hand om Fiona och göra läxor, sen på kvällen skulle jag dra på speedway. Men såg i mailen nu att jag hade ju en kurs med idrottslyftet.. Så nu sprack precis allt! För den börjar klockan 18.00 och slutar 21.00. Dessutom är det ju i linköping. Så vi åker väl kanske senast kvart över fem. Då hinner jag defenitivt inte träna och det är knappt att jag hinner med Fiona. För jag har två läxor imorn. En miljon tyskaglosor och ett frågapapper på filosofin som kan ta ett tag. För vi kolla på en film idag och det är frågor på det. Så lär ju behöva tänka lite.. Så vet inte hur jag ska göra! Kan ju inte bara skita i kursen.. Får prata med mamma och se vad hon säger. För läxorna går ju först och måste hinna göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0