att det ska va så svårt..

Asså det är asjobbigt att leta kavaj! För det är ju en grej man inte köper så värst ofta och då när man väl köper en vill jag inte att det ska va en som är fin, men som jag känner att jag kunde hittat nån finare. Jag kan ju inte lägga hur mycket pengar som helst på en heller. Min favvorit GPA:n är har lite saftigt pris asså.. Men så prova jag den där John Whitaker idag som är blå med svart krage. Har alltid tyckt den vart fin. Men på nått sätt var den inte så fin på mig. Så köper jag den känns det som att jag bara kommer tänka att jag kunde ha hittat nått bättre. Det är ju så svårt att hitta nått att prova också, eller hitta nått på internet. Det är ju asdåligt! Går ju inte hitta nånting! Men, men, jag hittar väl en som jag vill ha nån gång..

Den här var rätt häftig, men hitta inte priset, den är säkert asdyr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0